Befektetők nélkül is szárnyal a JóSzaki: 41%-os növekedést ért el 2024-ben
A JóSzaki.hu dinamikus növekedést produkált az elmúlt évben: 2024-ben 41%-kal nőtt a cég nettó árbevétele, elérve a 393 millió forintot. A hazai piac egyik vezető szakemberkereső platformja anélkül tudta ezt a lépést megtenni, hogy külső befektetést vont volna be.
A Cápák nélkül, de erősen
A JóSzaki korábban a „Cápák között” műsorban is bemutatkozott, ahol bár elismerő szavakat kapott, a befektetők szkeptikusak voltak azzal kapcsolatban, hogy a cég képes-e tovább növekedni, vagy már elérte a plafonját a magyar piacon. Ennek ellenére Czárth Csanád, a cég üzletfejlesztési vezetője szerint a siker titka a minőségi szolgáltatás fenntartásában rejlik.
„Egyre több szakmában van kapacitásunk arra figyelni, hogy a regisztráló szakembereket folyamatosan monitorozzuk, és kizárólag a jó értékeléssel rendelkezőket tartsuk fenn a platformon.” – mondta Czárth.
A szakemberek szolgáltatásait még vonzóbbá tette a cég: minden regisztrált szakember dedikált ügyintézőt kap, aki segít az adminisztrációban és az ügyfélszerzésben. Ez a fajta egyéni támogatás hozzájárult ahhoz, hogy egyre több szakember döntsön a JóSzaki mellett.
Robban a kereslet az online szakemberkeresés iránt
A felhasználói oldalról is egyre nagyobb az igény egy megbízható, referenciákkal és értékelésekkel rendelkező szakemberkereső platformra. 2024-ben a JóSzaki oldalait havonta már több mint 300 ezer ember kereste fel, legyen szó szakemberkeresésről vagy információgyűjtésről.
Gazdasági trendek: fellendülés az építőiparban
A JóSzaki növekedését az idei évben is tovább erősítik a gazdasági környezet kedvező tényezői. Az állampapír-hozamok felszabadulása, a SZÉP-kártya egyes felhasználási lehetőségeinek bővülése és a lakossági otthonfelújítási programok élénkítik a piacot, ami további növekedési lehetőségeket teremt a cég számára. Mindezek alapján nincs kétség afelől, hogy a JóSzaki 2025-ben is folytatni tudja dinamikus fejlődését.
A JóSzaki jövője
A cég tervei szerint tovább folytatja a minőségi szakemberközvetítést, és további szakmákra is kiterjeszti a szolgáltatásait. Czárth szerint a növekedés fenntartható: „Ha valaki elhivatott, és folyamatosan magas minőséget biztosít, akkor külső tőke nélkül is képes sikeresen fejlődni.”
A JóSzaki sikere azt mutatja, hogy egy jól működő digitális szolgáltatás megfelelő stratégiával és folyamatos fejlesztéssel külső befektetés nélkül is jelentős növekedést érhet el.
Címlapkép: Jószaki/Facebook