Belföld

Ilyen még nem volt a Cápák között műsorában: Visszautasították Wáberer Györgyöt

Így telt az RTL vasárnapi Cápák között című műsora.

A Cápa megadta volna a befektetésre kért 100 millió forintot, amelyért cserébe 20% tulajdonrészt kért. A vállalkozó kétszer is egyeztetett üzlettársával az ajánlatról, ám végül nem jutottak megállapodásra – értesült a Közbeszéd az RTL Sajtóklubtól.

A social mediában rejlő marketing ereje és üzletre gyakorolt hatása kapcsán osztotta meg tapasztalatait Csillag Péter és Balogh Levente, valamint a téma üzleti szakértői a Cápák között Extra ötödik adásában.

Cápák között Extra: Hogyan növeld vállalkozásod sikerét a social media marketing segítségével?

Az ötödik adás pitchei:

Kóstolóval is készült a Cápáknak Reinhardt Róbert és Reinhardt Róbertné Ena, akik a Roberto Cukrászda tulajdonosaiként különleges ízvilágú fagylaltokat kínálnak vásárlóiknak. Jeges desszertjeik között megtalálható a pacal, székelykáposzta, rántott sajt, töltött paprika, de a citromos sör ízű fagylalt is. Víziójuk, hogy egy olyan budapesti üzletet nyithassanak, ahol kínálatukban még több fagylalttal és más nemzetekre jellemző süteményekkel, exkluzív környezetben fogadhassák vendégeiket. Az új üzletnyitáshoz 750 millió forint befektetést kértek, 20% tulajdonrészt kínálva. Míg a kóstolt édességek vegyes fogadtatást kaptak a Cápáktól, az ajánlat leforrázta őket. Egyik Cápa sem látta meg az üzleti lehetőséget benne, így a cukrászda Cápa-befektetés nélkül maradt.

Roberto Cukrászda pitch
https://www.rtlplusz.hu/capak-kozott-p_26662/roberto-cukraszda-pitch-5-resz-c_13110638

Extrém ízek: a pacaltól a rántott sajt ízű fagylaltig mindent megkóstoltak a Cápák

Tabuk nélkül, felkészülten lépett a Cápák elé Tóth Imre, az IRP Trade Kft. tulajdonosa, aki legújabb fejlesztésük, a Tsuki Cup menstruációs kehely pitchével minden Cápa figyelmét a vállalkozásra irányította. A női lét jelentős biológiai kérdéseire gyakorlatias megoldásokat kínáló cég árukészlet bővítésre, fejlesztésre és a hazai piac erőteljesebb kiaknázására 50 millió forint befektetést kért, 25% tulajdonrészt kínálva. Míg Balogh Levente, Orbók Ilona és Wáberer György nem látta a helyét a vállalkozásban, Csillag Péter és Szauer Tamás érdeklődése egyre csak fokozódott a kishal felkészültségét, elhivatottságát látva. Így utóbbi ajánlattal is élt, amelyhez Csillag Péter is csatlakozott: 25-25 millió forint befektetést kínáltak 40% tulajdonrészt kérve. Az ajánlatot a vállalkozó elfogadta, így a Tsuki Cup befektetőkre talált.

Tsuki Cup pitch
https://www.rtlplusz.hu/capak-kozott-p_26662/tsuki-cup-pitch-5-resz-c_13110639

„Egy kopasz, szakállas ember beszél a menstruációs kehelyről” – Íme a Tsuki Cup nem mindennapi ajánlattétele

Saját tapasztalásai mentén kezdte fejleszteni adalékanyagtól mentes funkcionális italait, vitaminjait a Stilla Drops megálmodója, azaz Bakati Miklós, aki a termékek körét szeretné tovább bővíteni. Ehhez 100 millió forint befektetést kért a Cápáktól, 10% üzletrészt kínálva. A vállalkozás felkeltette Wáberer György érdeklődését, aki üzleti ajánlattal élt: megadja a kért összeget, amennyiben 20% tulajdonrészt kap. A vállalkozó telefonos egyeztetési lehetőséget kért, hogy befektető-társával is megvitathassa az ajánlatot, ám üzleti partnere ellenajánlattal válaszolt, 15%-ban maximalizálva a tulajdonrészt. Wáberer György kitartott a 20% üzletrész mellett hangsúlyozva, hogy üzleti partnerségével rengeteg hozzáadott szakmai tudással segíthetné a vállalkozást. Bár Bakati Miklós újabb hívást indított annak érdekében, hogy üzlettársa elfogadja az ajánlatot, ez végül nem történt meg. Így a Stilla Drops Cápa-befektetés nélkül maradt.

Stilla Drops pitch
https://www.rtlplusz.hu/capak-kozott-p_26662/stilla-drops-pitch-5-resz-c_13110640

„100 millió, 20 százalékért” – Wáberert nem könnyű visszautasítani

Innovatív vállalkozásával, a PlantIT-el lépett a Cápák elé Dobos Lili és Selmeci Ruben, akik nyolc iskolatársukkal közösen az otthoni szobanövények gondozására kínálnak megoldást. A diákcsoport által fejlesztett technológiának köszönhetően folyamatosan szemmel tarthatjuk növényeink fejlődését, a 3D nyomtatással készülő kaspóknak köszönhetően pedig öntözésük is önműködővé válhat. A termékek további fejlesztéséhez és a tömeggyártáshoz 5 millió forint befektetést kértek, 15% tulajdonrészt kínálva. Az innovatív ötlet elnyerte a Cápák tetszését és bár üzleti ajánlattal nem éltek, Balogh Levente biztatására mindannyian 1-1 millió forint támogatást kínáltak fel a PlantIT további fejlődéséhez.

PlantIT pitch
https://www.rtlplusz.hu/capak-kozott-p_26662/plantit-pitch-5-resz-c_13110641

Balogh Levente a PlantIT 17 éves vállalkozóinak: Biztos, hogy felveszlek benneteket

Az év legígéretesebb fiatal vállalkozója Raiffeisen díjra jelölt vállalkozása, a PlantIT. A Visa vállalkozásfejlesztési különdíj jelöltje, a PlantIT.

Cápák között minden vasárnap 20:00 az RTL csatornán és az RTL+ felületén.

Címlapkép: RTL/Sallak Dóra

Ezeket olvasta már?

Ha érdekesnek találta, ossza meg és mondja el véleményét!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük